Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

vrijdag 1 januari 2010

Kryon – Boodschap voor 2009: Het jaar van het eigen Meesterschap...... 1 januari 2009. Geplaatst 28 maart 2014

Kryon – Boodschap voor 2009: Het jaar van het eigen Meesterschap, het jaar van Goddelijke Waarheid.

1 januari 2009. Geplaatst 28 maart 2014
Vertaald uit het Duits door Henk Steur


Gegroet, lieve vrienden, ik Ben Kryon van de magnetische dienst. 


Hoeveel jaren begeleiden wij jullie nu al? Hoeveel jaren in aardse tijd gemeten sta ik al aan jullie zijde? “Kryon, ik heb pas onlangs voor het eerst van jou gehoord en gelezen en ik ben enthousiast over jouw teksten. Zo lang is het toch nog niet?”

Oh, geliefde zuster, geliefde broeder, dat is een illusie. Ik ben al heel lang bij jullie.Ik ken jullie al vele incarnaties. Sinds het begin van de aarde-tijd zit een deel van jullie in deze sfeer. Ik kijk naar de ontwikkeling van vele mensen. Ik begroet hen als zij uit een incarnatie terugkomen en geef hen een liefdevolle omhelzing als zij weer op de drempel van de poort naar de volgende aarde-levens staan.

“Veel geluk, houd je goed en blijf op het Goddelijk pad. Maak niet teveel draaiingen die jullie je vrije wil noemen. Zoek je Goddelijke kern en laat je hierdoor leiden.” Deze laatste woorden worden misschien glimlachend uitgesproken zoals kinderen dat doen als zij de lichte vermaningen van hun ouders niet echt op zich laten inwerken.