Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

donderdag 20 april 2017

Heavenletter 1739 Wat Ligt er voorbij de Zichtbare Wereld / Geplaatst 20 april 2017

Wat Ligt er voorbij de Zichtbare Wereld
Brief uit de Hemel
Geplaatst 20 april 2017

God zei :

Dat wat je bewondert, neem je als voorbeeld. Het karakter wat je bewondert in anderen is jouw karakter. Je hebt het wellicht nog niet ten volle tot uitdrukking gebracht maar het is al van jou.

Veel van Mijn kinderen willen weten wat hun gedetailleerde doel is in het leven. Blanco, het is om te zoenen. Als je heldendom bewondert, begrijp dan dat je doel, heldendom is. Als je grote wijsheid bewondert, dan verwerf- én geef je grote wijsheid. Als je enorme vriendelijkheid bewondert, dan is vanuit je hart leven jouw bestemming.

In deze discussie, spreek Ik niet op het niveau van de materie, en toch vraag Ik je ook niet om de materie op te geven. Het kán jouw bestemming zijn om rijk te worden zo dat je er goed werk mee kunt doen. Goed werk komt in vele vormen maar jouw bestemming openbaart zichzelf altijd in een vorm van Liefde.


Je kunt weten dat egoïstisch zijn, jouw bestemming niet is. Om verwikkeld te zijn in de kleine zaken, is niet jouw bestemming. Bezig te zijn met geven is jouw bestemming. Jouw enige vraag is Wát te geven?

Het is ook mogelijk dat het jouw bestemming is, om iets uit te beelden wat niemand schijnt te doen of waar niemand op lijkt. Als je voelt dat je bestemd bent om een negatief voorbeeld te zijn, bevrijdt Ik je nu van zo'n verplichting. De wereld heeft genoeg lessen geleerd van voorbeelden die jou met plezier van hun richting wegsturen. Weet nu dat jij een stralend voorbeeld mag worden van dát wat jou verheft.

Als elk kind op Aarde besef had van hun waarde, zou iedereen zijn bestemming vervullen zonder er over na te denken. Je zou het léven. Er zou geen gelegenheid zijn om te denken "Ben ik mijn bestemming aan het vervullen? Doe ik op Aarde waar ik voor was geschapen?" Er zou geen zoeken zijn, aangezien je ten volste zou leven. Jouw bestemming, jouw doel in het leven, zou duidelijk goed zijn wat je nu doet.

Degene van jullie in de huidige wereld die zijn of haar bestemming zoekt, zoekt naar zijn of haar identiteit. De vraag is eigenlijk niet "Wat word ik verondersteld te doen in dit leven?, wat doe ik hier?" De werkelijke vraag is "Wie BEN ik?" Jouw hart verlangt hevig naar bevestiging van dat wat de laatste tijd geweten wordt als Waarheid.

Ik zal het voor jou bevestigen. Jij bent een rondtrekkende zanger op Aarde. Jij bent de vertolker van mijn lied. Jij haalt de verhullingen van de wereld om dat wat erachter ligt openbaar te maken. En wat erachter ligt, is niet de tovenaar van Oz.

Wat achter de zichtbare wereld licht zijn schatten van diverse makelij, uiteindelijk draagt iedereen de Naam van Liefde.

Hier zijn de verkwikkende wateren en de grazige weiden. Hier bevindt zich het heldere licht van de Eeuwigheid en bergen van Liefde om opgeschept te worden als een ijsje. Hier bevinden zich de diamanten en robijnen van Liefde. Hier zijn de onbegaanbare wegen waar je op loopt. En hier Ben je. Dit is je ware Zelf. Hier is wie je bent en waar je echt je leven leeft.

Jullie Aarde is een schijnvertoning, geliefden. Het is niet het ware goede. Het is een imitatie. Toch ligt midden in die imitatie de kern van Waarheid, voor de hele wereld te zien.

En het is aan jou om meer te openbaren. Genoeg van de schaduwen op Aarde. Genoeg van z'n wantrouwen. Nu delf je de goudklompen. Je graaft ze op en je houdt ze hoog voor de hele wereld om te zien, zodat iedereen in de wereld mag weten van de rijkdom welke erin ligt, dat ligt in jou en ieder ander, deze ader van goud dat jouw bestemming is om voor de wereld te houden zodat het Waarheid mag weten en het met iedereen te delen.

vertaald door: