Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

maandag 15 mei 2017

Heavenletter 1777: Elke Boom Die op Aarde Groeit / Geplaatst 15 mei 2017

Elke Boom Die op Aarde Groeit
Brief uit de Hemel
Geplaatst 15 mei 2017

God zei:

Alle beredeneerde uiteenzettingen zijn excuses. Er is geen reden voor excuses. Ze zijn niet belangrijk. Zoek niet naar alibi's. Je hebt simpelweg niet altijd alles onthuld wat jij bent. Herken en onthul.

Dat jij gisteren minder liefhebbend of minder wijs was is niet iets om over te kermen. Het is om je over te verheugen, want dit betekent dat je vandaag meer liefhebbend en wijzer bent dan je gisteren was. Is dit niet iets om blij om te zijn?

En nu zie jij de enorme belangrijkheid van waar jij je aandacht op moet richten.
Denk aan alle goede dingen die jij hebt gedaan. Denk aan alle goede dingen die je zal doen. Denk aan alle privileges die jij in jouw leven hebt ontvangen. Maak gebruik van deze geschenken die Ik jou gegeven heb. Als je denkt dat Ik er iets vergeten ben, geef het dan aan jezelf. Maak het eigen.


Iedere boom die op Aarde groeit heeft zijn doel. Zelfs het jonge boompje. Zelfs de verwilderde boom. De bomen die gebogen zijn niet minder dan die rechtop staan. Die niet bewonderd worden niet minder dan die wel bewonderd worden. Elke boom is op zijn rechtmatige plaats, en hij is hier om het universum behulpzaam te zijn. De boom helpt jou om te ademen. De boom denkt hier niet over na. Hij groeit alleen maar waar hij staat. Als iedere boom een deel is van het Grote Ontwerp, denk je dan werkelijk dat jij dat niet bent?

Je weet misschien niet wat jij bijdraagt. Of je nu besef hebt van jouw bijdrage aan het leven of niet, heb het besef dat je bijdraagt. Op grond van jouw zijn hier op Aarde, draag jij eraan bij. Heb de intentie om meer bij te dragen.

 Zeg in je hart:

"God, Ik weet niet waarom ik hier ben. De helft van de tijd weet ik niet waarom hier iemand op Aarde is. Wat het spel ervoor is, wat het object er voor is, hoe het te spelen, gaat mijn huidige begrip te boven. Ik weet dat ik geen keus heb dan te spelen. Ik weet dat U mij het leven heeft gegeven opdat ik het mag leven en Uw wil bevorderen. Op een manier die ik niet begrijp doe ik soms iets voor dit universum. God, geef me het vermogen om meer te doen. Ik steek mijn hand op en vraag U mij iets groots toe te wijzen en mij dan het vermogen en de middelen te geven om het te zoen. Wijs me de weg.

"God, ik weet dat U mij vraagt om lief te hebben. Ik slaag hier vaak niet in. Hoe kan ik meer liefde geven wanneer ik me liefdeloos voel en er zelf naar zoek als ik wakker ben en als ik slaap?".

Ik antwoord jou: Geliefd kind van Mij, door jouw intentie om lief te hebben, door die intentie voor jou vast te houden zullen er verschuivingen in jou zijn die de deur van je hart openen. Jouw hart zal wijd open gaan staan. Als jouw hart opengaat, zal ook jouw visie opengaan.

Je zult meer mogelijkheden zien om Mijn liefde te gebruiken. Ik heb jou een carte blanche gegeven. Ik leg je geen beperkingen op. Zie je nu hoe jouw excuses beperkingen zijn?

Beperk jezelf niet langer.

Begrens jezelf niet langer met liefde en vreugde.

Je hebt je eigen handen vastgebonden. De touwen zijn excuses geweest, slechte alibi's voor wat je niet gedaan hebt of kon doen bij verschillende gelegenheden die zichzelf presenteerden. Hoe meer liefde er nu gevraagd wordt, hoe meer liefde jij zult geven.

Zelfs midden in een oorlog, zul jij alles omsluitende liefde geven. Jij zult haar stilletjes geven vanuit de hoeken van je hart. De liefde die jij geeft hoeft niet opgemerkt te worden, niet meer dan een boom opgemerkt hoeft te worden. Het is gewoon dat jij liefde moet geven. Geef haar onder iedere omstandigheid. Er is geen excuus om het niet te doen.

vertaald door: