Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

donderdag 18 mei 2017

Live Kryon Channeling 179: Verandering 4 / 19 maart 2017 /Lee Carroll / Geplaatst: 18 mei 2017

Live Kryon Channeling 179:
Verandering 4
Deze live channeling werd gehouden in Vancouver, BC, Canada
19 maart 2017 /Lee Carroll / Geplaatst: 18 mei 2017
Vertaald uit het Engels door Henk Steur

Ik zat voor 900 Israeliërs, alleen met mijn partner, en ik vertelde hen: “De wereld van jullie was er een van zwart-wit. Israël is in zwart en wit geweest, maar er komt kleur aan.”

Het hele idee was vreemd voor hen omdat het er nooit eerder was geweest. Het was altijd zwart en wit geweest in Israël. Ik vertelde hen: “Dit hangt van jullie af.”

Nu vertel ik jullie waarom deze dingen de neiging hebben om te veranderen in een nieuwe energie.

Het potentieel is rijp voor deze verandering maar de timing ervan hangt van de mensen af die hier zijn. Hebben jullie dit gehoord? Spirit heeft geen controle over jullie vrije wil of over de snelheid waarmee jullie deze verandering in je opnemen.

Hoe lang zal dit voor de Israeliërs en voor jullie duren? Hoe ontvangen jullie deze boodschap over hen? Velen zullen hem eruit pikken en bespreken op You Tube en zeggen hoe dom en belachelijk dit is. Dit is vrije keuze, maar laat mij jullie iets vertellen: als jullie dit soort reacties zien gaat het om een mens die niet heeft kunnen ontsnappen aan het idee van de ondergang voor iedereen.