Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

dinsdag 16 mei 2017

Rijdend Naar Mijn Nieuwe Leven. / Sue Lie en de Arcturianen / 13 mei 2017

Rijdend Naar Mijn Nieuwe Leven.
Sue Lie en de Arcturianen
13 mei 2017

Ik begin vandaag mijn Multidimensionale Opleiding, dus zal ik te druk zijn om zo vaak berichten te posten. Maar hier is een bericht voor vandaag…….

Hallo iedereen, dit is Sue Lie. Welkom, welkom, welkom bij de opleiding die wij NU ten uitvoer brengen. Ik wilde met jullie een bericht delen dat ik van de Arcturianen heb ontvangen.

Wij waren net naar Los Angeles geweest om alles af te sluiten en een soort van het leven daar aan afsluiten en we waren aan het rijden naar ons nieuwe huis op het platteland. Ik voelde dat er een bericht was, maar, natuurlijk ik had geen papier, maar ik vond wel een pen en een klein notitieblok.

Onderstaand is het bericht dat ik heb ontvangen:

Ik kon enkel een kleine blocnote vinden, ik ben dus dit bericht aan het schrijven terwijl ik in een auto ben over een hobbelige weg, het zijn eigenlijk een aantal hele kleine stukjes papier waarop ik aan het schrijven ben.


Omdat dit een vrij lang bericht is, ga ik het aan jullie oplezen, terwijl ik het bericht opneem. Ik ga het gewoon “echt maken” en niet proberen om een perfecte opname te maken waar ik alles goed zeg.

Dus, wanneer het nodig is mijzelf te corrigeren omdat ik iets verkeerd aflees, vergeef mij alstublieft, als dat mij wil toestaan de stroom door te laten gaan.
Heel erg bedankt. Oké, ik zal nu beginnen.

Het is net een paar dagen voor de training; de eerste training die ik heb ga doen in mijn huis in “Cambria” en het lijkt heel speciaal.
Dus vraag ik jullie, lieve Arcturianen, waarom lijkt deze training zo speciaal?

Het antwoord dat ik ontving is, “Dit project lijkt zo speciaal omdat je begint een nieuwe JOU te zijn. Een nieuwe mij?” Ik dacht, ik weet niet wie deze mij is of hoe ik mij anders kan voelen, maar ergens weet ik dat ik aan het veranderen ben.

Hoe ben ik aan het veranderen? Ik ben niet zeker, ik heb enkel een gevoel diep binnen in mij dat mij eraan herinnert dat het het NU is voor veranderen.
Is het gewoon mij die aan het veranderen is? Vroeg ik de onzichtbare stem.

Oh nee, zegt de onzichtbare stem (van de Arcturianen), “Iedereen die kan veranderen, zal veranderen. Echter, zij zijn niet aan het veranderen aan de buitenzijde of zelfs vooral het innerlijk. Wat aan het veranderen is, is de frequentie van de resonantie van iedere atoom, evenals iedere gedachte en iedere emotie die door jullie systeem aan het stromen is en naar buiten in jullie werkelijkheid.

“Derhalve, is iedere gedachte van het binnenste zich aan het bewegen naar daar buiten en iedere emotie die verbonden is met deze gedachten beweegt naar een hogere frequentie. Dan, creëert deze hogere frequentie een verandering binnen jullie aardse voertuig, welke een transmutatie creëert. Voorts, is deze transmutatie zich aan het versnellen.

Transmuteren is een speciale manier van veranderen want het transformeert iemands gedachten, emoties, lichamen en hun innerlijke en uiterlijke frequenties van de werkelijkheid naar een hogere resonantie van de frequenties.
Echter, deze hogere frequentie moet worden geaccepteerd door degene die dit energieveld is binnengegaan van het Violette Vuur.

Met “degene”, bedoelen wij, een mens, een dier, natuur en/of al de wezens en al van de gedragspatronen van al de gedachten en alle emoties van al de wezens die Gaia aan het dienen zijn om de illusie vrij te maken dat Zij een driedimensionale planeet is.

Deze illusie van het zijn van een driedimensionale planeet is al voor zo veel eonen aan de gang dat het GEEN eenvoudige taak is om te veranderen. Ja, de driedimensionale werkelijkheid van Gaia is, natuurlijk, een `”illusie gebaseerd op waarneming”.
En des te meer dat iemand gelooft dat deze illusie gebaseerd op waarneming “echt” is, des te meer zullen zij de werkelijkheid ervaren als een echte driedimensionale wereld.

Aan de andere kant, degene die in staat zijn om deze “op waarneming gebaseerde werkelijkheden” waar te nemen, als mogelijke werkelijkheden, zullen hun capaciteiten handhaven om te kiezen welke frequentie van de werkelijkheid zij wensen te ervaren als de “Echte Werkelijkheid.”

Alstublieft herinner dat “real” “echt of werkelijk” een driedimensionaal woord is, de uitdrukking “echt” is veel meer dan een beslissing gebaseerd op werkelijkheid dan een realiteit. Voor ontelbare incarnaties, hebben de mensen de derde dimensie als voor “echt” waargenomen, de vierde dimensie als een droomtijd of misschien een meditatie of creativiteit en de vijfde dimensie werd ervaren als een fantasie, een verlangen of in het allerbeste geval, een ver mogelijke werkelijkheid.

Wat interessant is, is dat de vijfde dimensie eigenlijk de grens is naar/in de “echte” werelden. Er is de zesde dimensie en verdere echte werelden en de vijfde dimensie als de drempel naar deze echte werelden. Deze vijfdimensionale drempel of grens staat degene toe die deze drempel kunnen overschrijden om in de zesde dimensie en verder te gaan van al de werkelijkheden.

Laten we nu een moment nemen om een definitie te geven aan de uitdrukking
“echte werkelijkheid.” Echte werkelijkheid is een werkelijkheid waarin jullie volle verantwoordelijkheid zullen nemen en/of “toedenken” aan de ervaringen die jullie hebben gemaakt.
           
Met andere woorden, de werkelijkheid is echt wanneer jij, jullie, de schepper(s) van die werkelijkheid volledige verantwoording nemen voor jullie schepping.
Mensen houden vaak niet zo van dit component van een “echte werkelijkheid” (in tegenstelling tot een werkelijkheid van illusie) omdat jullie diep naar binnen moeten kijken naar jullie creatiekracht, evenals het loslaten van al het gevoel van slachtofferschap.

Het is de ascentiestap die al de Geascendeerde Meesters hebben genomen.
Al de Geascendeerde Meesters namen volledige verantwoordelijkheid voor het zijn van een “Bewuste Schepper” van hun eigen leven.

Het moeilijke deel van deze uitdaging is dat net als zij de mogelijkheid hebben gecreëerd om “over water te lopen” of “te mediteren” zonder onderbreking van enorme hoeveelheden van de tijd,” zij ook de situatie hebben gecreëerd waarover anderen zouden denken als negatief.

Echter, een wezen op de rand van ascentie heeft geen concept van negatief of zelfs positief, want een opgestegen wezen, mens of anders, heeft een primair Gevoel van Plicht.

Geascendeerde, of aan het ascenderende, wezens herinneren zich dat hun ascentieplan was gecreëerd door het collectief van alle versies van hun Multidimensionale ZELF die zij ooit hebben ervaren in al van hun incarnaties in de vierde dimensie en lager.

In feite, de wezens die ascenderen, wisten/weten, dat zij creëerden/ zullen creëren, hun ascentieplan voordat zij hun bewustzijn verlaagden naar het vierdimensionale Astrale Vlak en dan in hun driedimensionale Fysieke Vorm.

Daarom, zijn wij de Arcturianen, evenals jullie gehele Galactische Familie, in jullie bewuste bewustzijn gekomen om jullie te herinneren dat, “Het wezen dat jullie herkennen als jullie “zelf” multidimensionaal is en resoneert met vele frequenties van werkelijkheden.

Al deze frequenties van jullie zelf bestaan binnen het zelfde vijfdimensionale NU van de ENE. Maar vele zijn zich niet gewaar van dat feit, totdat zij hun bewustzijn hebben uitgebreid naar de vijfde dimensie.

In de vijfde dimensie, is er geen afscheiding van de vele versies van de “JIJ”/”JULLIE” die jullie zijn geweest, evenals de vele versies van jullie ZELF die jullie zijn en zullen ervaren.

Binnen het NU van jullie werkelijkheid, het verschil tussen de derde/vierde dimensie en de octaaf sprong naar/in de vijfde dimensie, is dat jullie vijfdimensionale staat van bewustzijn geen illusie van de tijd ervaart.

Met geen illusie van de tijd, is er geen illusie van afscheiding tussen de vele versies van de frequentie van julliezelf. In feite, al de frequenties van al de vormen die jullie multidimensionale bewustzijn bewonen, heeft gedragen of zal gaan dragen, zijn oneindig verbonden.

Dan hebben jullie, onze dappere vrijwilligers die een aarde voertuig hebben aangenomen, ook jullie verbonden met de multidimensionale expressie van julliezelf, evenals met het planetaire wezen van Multidimensionale Gaia. Jullie hebben deze verbinding gemaakt omdat jullie ervoor hebben gekozen om deel te nemen aan de planetaire ascentie van Gaia.

In jullie driedimensionale verleden, hebben vele gekozen om jullie eigen vormen van een persoonlijke ascentie te ervaren, wat het proces van transmuteren is van jullie driedimensionale vorm naar een Vier-Dimensionale, Astrale lichaamsvorm – en dan naar jullie Vijf-Dimensionale, vorm van het Lichtlichaam.

Als een oefening voor de grote dienstverlening die jullie aan het geven zijn binnen dit NU, wensen wij te assisteren met de Planetaire Ascentie van geliefde, Moeder Gaia. Bijgevolg vanwege de grootsheid van deze  taak, beginnen er zich verenigende persoonlijke  ascenties, zo dat al degenen in de derde/vierde dimensies zullen herverbinden met al degenen in de vijfde dimensie, die Gaia aan het helpen zijn vanuit de vijfde dimensie.

Op deze wijze, kunnen de JULLIE in deze vijfde dimensie je verbinden met de jullie in de derde/vierde dimensie, om het illusionaire gat tussen de eerste, tweede, derde, vierde, vijfde en veel verder te sluiten.

Wij wensen jullie eraan te herinneren dat wij de Arcturianen, evenals jullie gehele Galactische Familie, bij jullie zijn binnen in dit onmetelijke krachtige NU.

VOEL onze aanwezigheid… 

VOEL onze Onvoorwaardelijke Liefde, evenals onze “TRANSFORMATIEKRACHT,”                 zoals wij kracht transmuteren van de vijfde dimensie en verder dan het Violette Vuur. 

Zoals het Violette Vuur jullie omringt , terwijl WIJ jullie omringen, ademen wij in jullie Hogere Hart om jullie totaal te omarmen.
Ter afsluiting, sturen wij jullie Onvoorwaardelijke Liefde en laten liefdevol het Violette Vuur opvlammen.

 Ik zie jullie allemaal in de vijfde dimensie en verder..

Suzanne Lie