Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

maandag 15 mei 2017

Vergeten Beloften aan ons ZELF / Suzanne Lie / 7 mei 2017

Vergeten Beloften aan ons ZELF
Suzanne Lie / 7 mei 2017

Ik was mijn agenda aan het doorkijken  en het onderstaande bericht viel eruit. Ik kan me niet herinneren wanneer ik het erin gedaan heb, maar ik weet wel dat het een behoorlijk lange tijd geleden was.
Het feit dat “het gewoon uit mij agenda viel, noem ik dit NU”

Ik weet dat dit bericht eigenlijk een “besluit” is, waarschijnlijk één, die ik mij zelf had verteld om iedere dag uit te spreken. Zo, ik veronderstel dat mijn ZELF mij eraan wilde herinneren aan mijn “Vergeten Belofte aan mij ZELF.”

Zie hieronder voor de “vergeten belofte:”

Deze ochtend werd ik wakker met een boodschap vanuit mijn innerlijk. Met halfgeopende ogen, reikte ik naar de pen en het dagboek bij mijn bed en schreef wat ik hoorde in mijn “droom.”



Met dit besluit verklaar ik dat

Ik gereed ben om de bescherming van angst vrij te laten

En het pad te bewandelen van Liefdevolle Overgave.

Ik ben gereed om ALLE angst te transmuteren in Onvoorwaardelijke Liefde zoals

Ik kies om het pad van het NU te bewandelen en te leven binnen de ENE.


(Mijn 3D zelf wist niet dat ik gereed was voor deze keuze, dus mijn Hogere Dimensionale ZELF moest mij eraan herinneren)

Ik deel deze “Vergeten Belofte” met jullie allemaal in de hoop dat het jullie kan helpen “om jullie geheugen te schudden” voor iedere “Vergeten Belofte” die jullie hebben gedaan.

Wanneer jullie ervoor kiezen deze beloftes te delen in het deel van de opmerkingen, zal het jullie helpen om te aarden en te herinneren wat JULLIE jullie ZELF hebben beloofd. Jullie kunnen jullie voornaam toevoegen of jullie kunnen anoniem blijven.

Hoe dan ook, heel erg bedankt voor het meedoen met dit te delen.
Wanneer jullie het wensen, kunnen jullie ook delen hoe jullie jullie belofte aan jullie zelf hebben herinnerd en al dan niet, hoe jullie de belofte hebben vervuld.

Ik zal de eerste zijn om te delen in het deel van de opmerkingen/reacties.

Sue Lie

Vertaald door Anja voor Wakkeremensen