Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

donderdag 10 augustus 2017

De Arcturianen: Onvoorwaardelijke Liefde en Actieve Deelname / via Suzanne Lie – 3 augustus 2017

De Arcturianen:
Onvoorwaardelijke Liefde en Actieve Deelname
/ via Suzanne Lie – 3 augustus 2017


Daarvoor, vragen wij de Arcturianen aan jullie,
          “Wat zijn jullie aan het doen voor de Planetaire Ascentie?”

WIJ WETEN DAT VELEN VAN JULLIE GAIA AAN HET HELPEN ZIJN
OP VELE MANIEREN.

Wanneer jullie het wensen om te delen wat jullie aan het doen zijn om Gaia te helpen met Haar Planetaire Ascentie, alstublieft voel jullie vrij om hierover te schrijven in de “Comments Section” van dit Blog. Op die manier doen jullie je best om de grote kracht van de Planetaire Eenheid te verbeteren.

opmerkingen:


Ik help om de planeet te transmuteren door zo vaak mogelijk positieve gedachten en emoties uit te stralen.


Hi Suzanne en de Arcturianen. Ik doe het beste wat ik kan doen door eerlijk te zijn, authentiek en zonder te oordelen in alle gebieden van mijn leven.



Hallo Suzanne en de Arcturianen,
Allereerst dank voor de prachtige informatie, inspiratie, inzichten.
Ik doe meditatie en op dagelijkse basis gebeden met het violette vuur voor transmutatie.


Ik help door mijzelf te helen en mijn verleden door mij te richten op de gelijkenissen tussen iedere persoon die ik ontmoet en mijzelf.
En het bouwen van een verbinding tussen ons gebaseerd op deze positieve gelijkenissen. Ik help ook door het niet verstoppen van de vreugdevolle en liefdevolle persoon die ik ben. Ook door vol liefde onze tuin te onderhouden. En meteen ben ik verbonden met de dieren en bomen die mij omgeven. Ik probeer te helpen met al mijn bestaan.


Iedere ochtend zegen ik Gaia met licht en onvoorwaardelijke liefde, ik stuur haar dankbaarheid en een straal van roze licht van mijn hart naar Haar hart. Ik zeg dank je wel tegen Haar en dat ik van Haar hou.
Voordat ik ga slapen doe ik dit nog een keer.
(Ook zegen ik iedere dag de 4 elementen : vuur, lucht, water, aarde)


Ik omhels, knuffel Gaia / de planeet met de roze vlam van mijn hart, Haar bedankend, de planten, de dieren, het rijk van de Deva’s en onze kosmische familie voor iedereen zijn unieke rol in deze prachtige overgang. Ik lach en maak oogcontact met zo veel mogelijk mensen als ik kan wanneer ik aan het lopen ben, naar hen liefde sturend en licht vanuit mijn hart. Ik ben mijzelf aan het helen, van mijzelf aan het houden en mijzelf aan het accepteren en anderen zoveel mogelijk als dat ik kan. Ik zie iedereen als broeders en zusters op deze ongelofelijke reis.
Ik ben vriendelijk tegen iedereen die ik ontmoet en probeer ook dat zij zichzelf vergeven en zichzelf accepteren met hun perfecte imperfecties.
Kalm zijn, dankbaar, gelukkig en zo positief mogelijk. Dank je zo heel veel voor dit geweldige Blog. Vrede, licht en liefde voor iedereen!

Sherri’sNewDayNewMe  August 4, 2017 at 6:52 PM

Innerlijk zegen ik alles waar ik mee in contact kom.
Ik wandel in dankbaarheid voor alles.


De kalmte en schoonheid van Gaia is zeker zonder diepte, tap hier op in!
Wees het gezicht van dit zodat anderen zich kunnen herinneren zoals jij het hebt herinnerd! Grote geschenk is hier! Ontvang het en geef het eindeloos weg, magie;)

Probeer niet van iedereen te houden, wees open, dat liefde (magie) kan gebeuren waar het wil!

Gaia kan meer dan zacht zijn en duidelijk in communicatie, het is soms werkelijk extatisch, zoals ik mij voorstelde dat het moet zijn;)

Dank aan Gaia voor het er zijn.

En dank aan Suzanne voor het er zijn en het mooie blog, ga zo door;)

Tzaddik Beth Nun August 5, 2017 at 9:05 AM

Ik investeer in mijn meest liefdevolle gedachten, mij hoogste mededogen, mijn uiterste vreugde binnenin mij, binnenin Gaia aangezien zij niet langer is afgescheiden van mij. Zij is een voedende Moeder evenals een Goddelijke Kind die ik koester iedere seconde met LIEFDE vanuit mijn hart doorheen mijn levensreis. Ik stuur mijn zegeningen bij elke gelegenheid die zichzelf aan mijn bewustzijn onthuld.
Met zo’n kans, ik stuur jullie/jou LIEFDE……


Een poosje terug begon ik met het uitnodigen van de vier elementen:Aarde, Lucht, Vuur en Water – om te dansen en te wervelen met al de cellen van mijn lichaam. Gedurende dit proces bestudeerde ik ook hoe de vier elementen in samenwerking zijn met elkaar  buiten in de natuur vanuit het zicht van mijn achtertuin. Ik werd hals over kop verliefd met Water eerst …. En geleidelijk aan de volgden de andere drie.

Visualiserend hele kleine gouden sferen (bollen) van licht om de elementen te vertegenwoordigen en het yin yang symbool aangezien de cellen van mijn lichaam de beste manier voor mij was om door dit proces heen te gaan. Ik probeerde ze te zien als de Sylphen, de Salamanders, de Udines en de Gnomen…. maar daar raakte ik door verstrikt. Dus liet ik het gewoon de Gouden Sferen (bollen) zijn. Zoals ik dit beoefende begon ik beweging te voelen van de verschillende elementen zoals hun energie zich mengde met de cellen. Vanaf daar vele ervaringen gevolgd van het aansluiten tot onvoorwaardelijke liefde en vreugde. Nu ben ik in het proces van het verdiepen van mijn weten….. of zoals anderen zouden zeggen ……herinneren …. Over hoe mede te creëren met de Vier Elementen van de Schepping. Het doel is het hanteren van de materie.
Op deze manier zal ik mede creëren met de elementen namens de wensen van Gaia. Dank aan de Arcturianen!


Ik heel gebroken harten.


Mijn favoriete decreet voor Gaia:

Zegen, Zegen, Zegen Gaia met de Heilige Liefde van het Heilige Vuur.
(Het visualiseren van Gaia omwikkeld met de Violette Vlammen)

Zegeningen van Liefde en Licht voor allen!

Ryan M August 5, 2017 at 1:21 PM

De laatste jaren heb ik besteed aan het laten gaan van boosheid en angst. Ik ben bezig geweest om mijzelf te helen en om meer liefdevol en positief te worden. Ik stuur liefde naar de planeet en al zijn wezens iedere dag. Ik werk eraan om mijn vibratie hoog te houden en verheffend voor degenen om mij heen. Ik deel mijn kennis van wat ik aan het leren ben met al degenen die willen luisteren. Ik raap afval op en help om Gaia fysiek op te ruimen. Ik ga door met het uitbreiden van mijn Geest en dagelijks groei zodat ik meer liefdevol kan zijn  en deze planeet helpen om te veranderen naar hetzelfde.

Myriade = 10,000

thanks, I never knew that
Sue

Thank you for sharing your contribution to Gaia
Thank you for sharing your contribution to Gaia
Thank you for sharing your contribution to Gaia
Thank you for sharing your contribution to Gaia
Thank you for sharing your contribution to Gaia
Thank you for sharing your contribution to Gaia
Thank you for sharing your contribution to Gaia
Thank you for sharing your contribution to Gaia
Thank you for sharing your contribution to Gaia
Thank you for sharing your contribution to Gaia
Source

Vertaling: Bedankt voor het delen van jullie bijdrage
Source = Bron

Sorin Amza August 6, 2017 at 2:47 AM

Lieve Sue Lie, ik dank je vanuit mijn hart voor alles wat je doet.

Wij zullen deze meditatie doen op het moment van het maximum van de Zon Eclips op Maandag, 21 augustus 11.11 PDT Los Angeles.

Dit komt overeen met Cairo EET 8:11 PM, Parijs CEST 8:11 PM, Londen BST 7:11 PM, New York EDT 2:11 PM, Chicago CDT 1:11 PM, Denver MDT 12:11 PM en Taipei = 22 Augustus, dinsdag 2:11 AM CST.

In Nederland dus maandag 21 augustus om 20.11 uur.


Het zou fantastisch zijn wanneer wij onze inspanningen verenigen.

Afgelopen week, Lynn van “Prepare for Change” en Justin Deschamps voor “Stilness in the Storm” deden een vraag en antwoord interview met Corey Goode en Cobra, gericht op meditatie, maar ook veel andere onderwerpen. Jullie kunnen naar dit interview luisteren via the video:


Armando Rojas León August 8, 2017 at 2:01 PM

Mediteren, in vrede zijn en het delen, het gebruiken van het Violette Vuur en de AN conversie met vuur op mij, Gaya en verder om de lagere frequenties te transmuteren naar de hogere.

Mijn intentie en visualisaties te plaatsen op “the Event” het verwijderen van de duisteren, de ineenstorting van dit oude systeem, volledige openbaring, het realiseren van technologieën als vrije energie en overvloed voor iedereen, Nesara, de aankomst van onze Galactische vrienden en familie.

Het delen van wat ik kan op mijn pagina Leminiscate om anderen te helpen ontwaken en het helpen met vertalen van berichten van de pagina “prepareforchange.net” van het Engels naar het Spaans, maar ik zou heel graag mijn derde oog nu willen openen en mijn hele voertuig willen activeren en mijn ziel belichamen in dit voertuig om iets grootser te doen.

Suzanne Lie geeft iedereen een antwoord, zoals

Dank je wel voor het delen van jouw bijdrage aan Gaia
Dank je wel voor het delen.
Sue

http://suzanneliephd.blogspot.nl/2017/08/unconditional-love-and-active.html#comment-form


Vertaald door Anja voor : Wakkeremensen 9 augustus 2017