Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

dinsdag 8 augustus 2017

Transgenders oftewel de nieuwe mens / Gepubliceerd 3 augustus 2017 | Door Ans Hoornweg

Transgenders oftewel de nieuwe mens
Gepubliceerd 3 augustus 2017 | Door Ans Hoornweg



De wereld om ons heen is duidelijk aan het veranderen! Steeds meer mensen ‘ontwaken’, de mensen worden mondiger, en ik zie zo veel prachtige mensen ontstaan die nu voor zichzelf op gaan komen.

Niet alleen de mensen die al lang ‘spiritueel ontwaakt’ zijn komen naar buiten om hun ervaringen te delen, maar ik zie ook vele mensen die seksueel ‘anders geaard’ zijn, moedig naar buiten treden, en voor zichzelf en/of hun geaardheid uitkomen. Dat kunnen mensen zijn die in een ‘verkeerd lichaam’ geboren zijn – mannen die zich vrouw voelen of andersom – maar ook mensen die mannelijk noch vrouwelijk zijn. Steeds meer van die ‘andere’ mensen komen uit hun schulp en zeggen ‘Dit ben ik!’

Ik zie al die prachtige mensen, en dat ontroert mij zo, want ik weet dat het Nieuwe Aardse Mensenras begint te ontstaan ….. De nieuwe mens is en wordt geboren!! (Er zal een geheel Nieuwe Aarde geschapen worden met nieuwe bewoners die mannelijk noch vrouwelijk zullen zijn, en mede daardoor zullen de kinderen op die Nieuwe Aarde op een geheel andere manier gemaakt en geboren worden).


Het wordt tijd dat ieder mens – met welke geaardheid dan ook – eindelijk zichzelf mag zijn!! Daarom vraag ik U allen om deze transgenders, zoals ze vaak genoemd worden, te steunen (eigenlijk vind ik de benaming mens mooier dan transgender). Laten wij deze prachtige, moedige mensen koesteren en steunen in hun nieuwe levensfase ….. want zíj zijn nl. de voorlopers van het Nieuwe Aardse Mensenras!!

Veel liefs, Ans