Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

donderdag 7 december 2017

DAG 7 VAN 7 DAGEN MET MIJ ZELF / Door Suzanne Lie en Jullie ZELF

Het vieren van Mij zelf voor mijn
DAG 7 VAN 7 DAGEN MET MIJ ZELF
Door Suzanne Lie en Jullie ZELF

Het verlenen van de dienstverlening aan anderen en Gaia


Vandaag op mijn 7e dag van mijn 7 dagen met het ZELF, zal ik dienst verlenen aan anderen en aan Gaia.
Ik weet dat mijn Hogere ZELF mij zal begeleiden om te her/erkennen en de dienstverlening zal voltooien die ik zal geven.
Ik weet ook dat ik het mij ZELF zal vieren op dezelfde manier die ik heb herinnerd om mijn vermogen te vieren om anderen, GAIA en mij ZELF te assisteren.

Daarom, op het hoogtepunt van 7 Dagen met mij ZELF, zal ik mij ZELF vieren.

In feite, iedereen van ons kan zich verenigen in ÉÉN terwijl wij ons concentreren op onze innerlijke verbinding met ons ZELF
Zoals wij zullen onderzoeken hoe onze inspanningen te respecteren en in evenwicht te brengen van het geven en het ontvangen.


Wanneer wij ons ZELF waarderen, richten wij ons eerst op het geven van ruime energie aan ons zelf, welke ons vervolgens voorbereid om onze aandacht te geven en richten aan anderen.


Vertaald voor Wakkeremensen door Anja