Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

donderdag 7 december 2017

Maria met een boodschap van Liefde en Licht / 6 december 2017 / Tetsiea BKijham


Maria met een boodschap van Liefde en Licht
6 december 2017 / Tetsiea BKijham

Welkom kind van Licht. Welkom brenger van het Licht. Welkom drager van het Licht. Ik ben Maria. En mijn boodschap is een boodschap van Liefde en Licht. Een Stralende boodschap van Licht. Door mijn aanwezigheid hier merk jij weer wat het is om te Stralen. Voel jij je thuis in het Licht, in de Liefde. Ik laat jou je Hartchakra openen. Mijn energie is verbonden met je Hart, met je Hartchakra. Waar heb jij nog een luikje dicht in je Hart? Waar mag ik niet doorheen. Wat is die pijn die jij nog bij je draagt en die jij niet los wilt laten? Waar is die pijn, die angst voor het Goddelijke, die Goddelijke Liefde, die jij nog niet durft los te laten? Waar leef jij nog in angst voor het Licht?

En als ik zo mijn hand op je Hart leg, dat heal ik niet jouw volwassen zelf, maar dal heal ik je kind, jouw kleine kind, jouw Innerlijke Kind dat bang is om zich te Openen, dat bang is om Liefde te ervaren, dat gekwetst is en zich gesloten heeft.


Welk stuk, welke angst van jouw Innerlijke Kind, mag niet gezien worden, niet begrepen worden, niet geliefd worden? En als jouw Innerlijk Kind weer gezien wordt, geliefd wordt, weer blij wordt, blij wordt door het Licht, mag jij ook weer Stralen en in het Licht staan en Verbinden met het Licht. En dat is wie jij bent, het Licht en de Liefde. Dus Straal kind van Licht.

Als jij Straalt herkennen anderen jou, die ook Stralen en herken jij die anderen. Leef in Liefde en leef in Licht, leef in Openheid, Ontvankelijkheid.

Ik ben Maria en dit is mijn boodschap.

© Tetsiea

Resoneert deze tekst met je? Deel deze tekst met je vrienden voor wie jij denkt dat dit openend zou kunnen zijn.
Zo bereiken we de wereld met elkaar.
Of doe de Gouden Straal Meditatie http://www.crystalvisioms.eu/goudenmeditatie.html